Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Zwroty i reklamacje

ZWROT/REKLAMACJA 

1.Masz 14 dni na zwrot lub wymianę towaru na innych model, kolor lub rozmiar.

2.Procedura wymiany jest taka sama jak procedura zwrotu: musisz zwrócić niechciany towar a następnie złożyć nowe zamówienie. Prosimy o zwrot rzeczy z metkami bez śladów noszenia.

3.Upewnij się ,że rzecz zwracana jest dobrze zapakowana i nie ulegnie uszkodzeniu podczas transportu. Przesyłka nie musi być zapakowana w oryginalne pudełko o ile jest odpowiednio zabezpieczona.

4.Zwrot za zakupioną rzecz otrzymasz do 14 dni od dnia otrzymania przez nas paczki.

5.Zwrot zostanie dokonany na tę samą formę płatniczą z której dokonana była płatność za zamówienie.

6. Koszt zwrotu pokrywa kupujący. W sytuacji niezgodności opisu lub uszkodzenia towaru z naszej winy koszt wysyłki zostanie zwrócony kupującemu. 

7.W celu złożenia zwrotu/reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:


A) Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji (dołączony do paczki) i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

B) Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz paragonem/ fakturą zakupu.

C) Wysyłka
Zwracany/Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

MKB TRADE SP. Z O.O. SP. K. 

Aleja Wolności 77A

42-208 Częstochowa

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl